Wróć do strony głównej Digison Polska

Pytania i odpowiedźi

1. Jak złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć na kilka sposobów:
  • Poprzez stronę internetową www.digison.pl (zakładka serwis online)
  • E-mailem – sklep wysyła wypełnione zamówienie transportu do Centralnego Zakładu Serwisowego serwis@digison.pl
  • Faxem – sklep wysyła wypełnione zamówienie transportu pod numer fax (71) 7336344 lub (71)7234552
  • Telefonicznie 71-357-70-27
2. Co się dzieje po złożeniu zamówienia na stronie www?
Po złożeniu zamówienia na stronie dane klienta są weryfikowane, po czym przyznawane jest hasło dostępu, za pomocą którego mogą Państwo logować się w serwisie online i na bieżąco mieć podgląd do swoich serwisów.
3. Do kogo można kierować reklamacje?
W przypadku stwierdzenia wady, użytkownik przekazuje produkt do sklepu. Po przyjęciu reklamowanego produktu w sklepie należy skontrolować:
  • Pojawianie się wady
  • Czy przedłożone są wszystkie dokumenty potrzebne do przyjęcia reklamowanego urządzenia (dowód zakupu, karta gwarancyjna, opis usterki)
  • Ewentualne jawne mechaniczne uszkodzenia produktu
Użytkownicy mają również możliwość wysłania sprzętu bezpośrednio do serwisu, na koszt własny.
4. Po ilu naprawach klient może się ubiegać o wymianę towaru?
Szczegółowe informacje sprecyzowane są w karcie gwarancyjnej.
5. Jakie mam możliwości w serwisie Digison jako zarejestrowany użytkownik?
Możliwości klienta:
  • zgłaszanie reklamacji urządzeń
  • monitorowanie na bieżąco statusu naprawy urządzenia
  • korzystanie z forum dyskusyjnego
6. Czy moja rejestracja w serwisie wiąże się z jakimiś zobowiązaniami?
Nie.
7. Jak długo trwa rejestracja w serwisie?
Maksymalny czas oczekiwania 1 dzień roboczy. Dokładamy wszelkich starań, aby proces rejestracji trwał jak najkrócej.
8. W jaki sposób paczka powinna być zapakowana?
W przypadku przesłania reklamowanego produktu do naprawy, należy zapakować go w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem podczas transportu. Najlepszym rozwiązaniem jest opakowanie urządzenia w oryginalne pudełko wraz z zabezpieczeniami.
Produkt musi być kompletny.
9. Co powinienem zrobić w sytuacji, gdy zapomniałem swojego hasła?
W przypadku utraty hasła dostępu prosimy o kontakt telefoniczny z działem Serwisu.
10. Co paczka powinna zawierać oprócz reklamowanego towaru?
W paczce powinny się znaleźć:
  • dokumenty potwierdzające zakup urządzenia
  • oryginalna karta gwarancyjna
  • wyczerpujący opis usterki
11. Czy klient może wysłać serwis osobiście?
Oczywiście klient posiada prawo do wysyłki towaru osobiście, na koszt własny.
12. Kto pokrywa koszty transportu?
W przypadku, gdy towar reklamowany jest za pośrednictwem sklepu, hurtowni, marketu, koszty transportu pokrywa Serwis.
13. Jaka firma kurierska odbiera serwisy?
Nasze usługi świadczy firma kurierska GLS lub DHL.
14. Co mogę zrobić, gdy kurier się nie zjawi?
W przypadku nie odebrania paczki w ciągu 1-2 dni od daty zgłoszenia, prosimy o kontakt telefoniczny z działem Serwisu.
15. Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?
Tak, jeżeli klient jest zarejestrowany w serwisie online.
16. W jakim terminie otrzymam serwis?
Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Autoryzowany Zakład Serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu di naprawy przez zakład serwisowy, termin ten może być przedłużony do 21 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy
17. Co zrobić, kiedy towar w trakcie jego użytkowania ulegnie uszkodzeniu mechanicznemu?
Należy skontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanym Serwisem.
18. W jakich godzinach funkcjonuje serwis?
Pracujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-17
19. Po ilu naprawach klient może się ubiegać o wymianę towaru?
Szczegółowe informacje sprecyzowane są w karcie gwarancyjnej.

Serwisgwarancyjny

71 357 70 27